Size daha iyi bir hizmet sunabilmek için, Mitsubishi Motors olarak sitemiz içerisinde bazı çerezler kullanmaktayız. Bu çerezleri dilediğiniz takdirde reddedebilir ve kapatabilirsiniz. Sunduğumuz hizmetlerden yararlanmak ve sitemizin tüm fonksiyonlarına erişebilmek için çerezlere izin vermenizi öneririz. Mitsubishi Motors Çerez Politikası hakkında daha fazla bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Konsept GC

Concept GC-PHEV; Mitsubishi yaklaşık 70 yıllık arazi aracı tecrübesini tamamen yeni çevreye etkisi oldukça düşük Outlander PHEV'in mühendislik esasları ile harmanladı.

Concept GC-PHEV (yani“Grand Cruiser”) bir yeni nesil sürekli dört çeker tam-boy SUV'dir ve gelişmiş bir fişe takmalı hibrid elektrikli (PHEV) güç aktarma tertibatlıdır.

HEYBETLİ ARKA TASARIM

Arkada, geniş tampona eksiz şekilde entegre edilen büyük bagaj kapağı, yüksek fonksiyona sahip ilgi çekici yeni görünümü açığa çıkarırken arka görüş alt-camların kullanılması ile artırılmıştır.
Gövde tasarımı, daha etkili motor soğutması için konulan değişken ön kafes çıtaları dahil boydan boya aerodinamik-artırıcı özelliklerin bir kombinasyonundan da yararlanırken B-ayaklarının mevcudiyeti, Concept GC-PHEV ile sağlanan açıklık, elverişlilik ve özgürlük duygusuna katkıda bulunmaktadır.

ARTIRILMIŞ REALITE (AR) ÖN CAM – ÖN GÖRÜ

Bağlantılı araba teknolojisine yönelik diğer imkanları arayan Concept GC-PHEV'e alışılmamış interfaz sistemleri takılmaktadır. Bunun içerisinde, artırılmış realite teknolojisinden yararlanan
AR ön camı gibi kabinin ortasında yer alan Taktik Masası büyük dokunmatik çalışmalı gösterge yer almaktadır. AR ön camında, araç hareket halinde iken ön cam üzerinde şoföre gerekli bilgileri gösteren
Artırılmış Realite teknolojisine yer verilmektedir. Ön görüş alanına bilgileri yansıtan AR ön camı şoförün yoldan gözünü almadan aracının durumunu araştırmasına imkan sağlamaktadır
Ön camda muhafaza edilen bilgiler içerisinde: Sat-Nav bağlantılı Rota Rehberi; Aktif emniyet sistemine bağlantılı önden Araç Mesafesi; ve Şeritten Ayrılma İkazı bulunmaktadır.
AR ön camı aynı zamanda kavşaklarda kör noktalardan yaklaşmakta olan araçlar ve yayalar hakkında şoföre rehberlik yapan ve ikaz gösteren araçtan araca ve yayadan araca iletişimleri kullanan
Uyarı İzleme bilgilerini de sunmaktadır.

TAKTİK MASASI TOPLA, OLUŞTUR & PAYLAŞ

Kabinin ortasında yer alan dokunmatik eIkranlı Taktik Masası, yolcunun eğlence sınırlarını ve bilinmeyen şekillerde alınan hazı zorlayan bağlantılı araba teknolojisini kullanan yeni bir gereç çeşididir.
Sadece bilginin alındığı -tek yönlü olmayan caddede Taktik Masası, yolculuklarında bilgi "toplamak" için kendi akıllı telefonlarını yolcuların kullanabileceği, orijinal bir harita veya gezi planı "Oluşturabileceği" ya da araç içi iletişimleri kullanarak başkaları ile bilgiyi "Paylaşacakları" yeni bir yaşam izleme stili üretmektedir.

TAM ARAZİ ARACI GÜÇLÜ PHEV

Concept GC-PHEV, bugün için verilen olması muhtemel en düşük çevresel etkiye sahip olarak, tam-boy SUV'den beklenen güçlü, sert ve tatminkar sürüş deneyim seviyesini sunmak amaçlı fişe takarak doldurulan hibrid elektrik sistemine sahiptir.
Outlander PHEV'in mühendislik esaslarını biraz daha büyük, daha güçlü şekilde all-terrain (tam-arazi) yüksek kenarlı tüm-boy SUV'a uygulayan (meşru olduğu yerde) Concept GC-PHEV, her zamankinden daha da ileride fişe takmalı hibrid elektrikli çekiş teknolojisini geliştirmiştir.
Bu durumda, PHEV çekişi 3.0-litrelik V6 süper-şarjlı MIVEC benzin, bir debriyaj, 8-hızlı otomatik vites, bir jeneratör, yüksek çıkışlı elektrikli motor ve daha iyi ön/arka ağırlık dağılımına yönelik arkadaki yük yerinin altına yerleştirilen yüksek kapasiteli aküden oluşturulmuştur.
Outlander PHEV'e bakınca, bu yeni PHEV sistemi otomatik olarak otomatikman sade EV Modu ve Hibrid Mod(lar) arasında sürüş koşulları, kalan batarya şarjı ve diğer faktörler önceliğine göre değiştirilmektedir.
Concept GC-PHEV' konusunda Mitsubishi Motors mühendisleri PHEV konseptini aşağıdakiler ile daha da ileri götürmüşlerdir.