Size daha iyi bir hizmet sunabilmek için, Mitsubishi Motors olarak sitemiz içerisinde bazı çerezler kullanmaktayız. Bu çerezleri dilediğiniz takdirde reddedebilir ve kapatabilirsiniz. Sunduğumuz hizmetlerden yararlanmak ve sitemizin tüm fonksiyonlarına erişebilmek için çerezlere izin vermenizi öneririz. Mitsubishi Motors Çerez Politikası hakkında daha fazla bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

MITSUBISHI CARE DÜNYASINA HOŞGELDİNİZ.
MITSUBISHI CARE İLE DAİMA GÜVENDE VE AYRICALIKLISINIZ.

Acil Servis ve Yol Yardım Hizmetlerimiz

Mitsubishi Care, yolculuklarınızda hiç hesapta olmayan bir sorunla kaşılaştığınızda Türkiye’nin neresinde olursanız olun yardımınıza koşar. Üstelik Acil Servis ve Yol Yardım hizmetlerimiz aracınızı aldığınız ilk günden itibaren 2 yıl boyunca ücretsiz olarak hizmetinizde.
Herhangi bir sorunla mı karşılaştınız?
0850 577 25 25 numaralı telefonumuzdan bizi aradığınızda siz neredeyseniz biz de oradayız.
  • ACİL YOL YARDIM HİZMETİ;

    Bizi aradığınızda sizi en yakın TMA yetkili servisi ile görüştürüyoruz ve aracınızın sorununun olay yerinde giderilebileceği anlaşıldığında, konusunda uzman teknik ekibimiz en kısa sürede acil yol yardım aracı ile yanınıza geliyor.

  • ARACINIZIN ÇEKİLMESİ GEREKİRSE;

    Aracınız herhangi bir nedenle yolda kalır ve çekilmesi gerekirse çekicimiz geliyor ve aracınızı en yakın Temsa Motorlu Araçlar Yetkili Servisine götürüyor. Üstelik trafiğe çıkış tarihinden itibaren 2 yıl boyunca sizden hiçbir ücret talep etmiyoruz.

  • ARACINIZIN KURTARILMASI GEREKİYORSA;

    Aracın devrilmesi, yan yatması veya başka bir seviyeye düşmesi durumunda, aracınızı bulunduğu yerden kurtarıyor, sonrasında çekilmesi veya yoluna devam etmesi için uygun bir yere koyuyoruz. (Aracın kurtarılması hizmetimizi 1.000 TL (KDV dahil) limit dahilinde sunmaktayız)

  • YA KAZA DURUMUNDA;

    Kaza yaptınız ve aracınız olay yerinde onarılamıyor ya da hareket edemiyor. Böyle bir durumda aracınızı en yakın Temsa Motorlu Araçlar yetkili servisinize götürüyoruz. Onarım yetkili servisimizde yapılacaksa çekim ve kurtarma masraflarınız bizden, üstelik aracınız kaç yaşında olursa olsun.

  • YOLUNUZA DEVAM ETMEK İSTİYORSANIZ;

    Temsa Motorlu Araçlar yetkili servisine çekilen aracınızın arızasının giderilmesi 24 saati aşacaksa Mitsubishi Care sizi istediğiniz yere götürüyor. Dilerseniz gitmeniz gereken yere otobüs veya uçak bileti temin ediyoruz, 500 km. nin altında kalan mesafeler için tek yön otobüs biletiniz, 500 km.’yi aşan mesafeler için tek yön uçak biletiniz bizden. Veya isterseniz azami 48 saat süreliğine size başka bir araç kiralıyoruz (Araç kiralama bedelimizin limiti 150 TL/gün(KDV dahil) olup, tahsis edilecek tüm kiralık araçlarımız binektir).

  • KONUĞUMUZSUNUZ;

    Aracınızın onarım süresinin 24 saati aşması durumunda yola devam etmek istemiyorsunuz, geçici araç talebiniz de yok. Bu durumda binek araç sahibi iseniz siz ve yanınızdaki yolcular, ticari araç sahibi iseniz siz ve yanınızdaki 1 kişi azami 3 gün boyunca konuğumuzsunuz (konaklama hizmetimizde kişi başı limitimiz günlük KDV dahil 150 TL/gün'dür.)

  • ARACINIZI SİZE GETİRELİM;

    Aracınızın onarımı 72 saatten uzun sürerse; 80 km. mesafeye kadar aracınızı bulunduğunuz yere ücretsiz teslim ediyoruz ya da sizin veya sizin belirleyeceğiniz bir kişinin aracın bulunduğu yere kadar olan otobüs ile seyahat masrafını karşılıyoruz.

  • BİLGİ VE İLETİŞİM;

    Bilgi almak istediğiniz bir konu mu var? Mitsubishi Care Acil Servis ve Yol Yardım hizmetimiz kapsamında bizi arayabilir; yol, kaza, hava durumu, ulaşım araçları ve konaklama konularında bilgi alabilir, acil durumlarda doktor, ambulans ihtiyacı olması halinde organizasyon hizmeti isteyebilir, resmi kurum, polis, jandarma irtibat telefonları konusunda destek alabilirsiniz. Mitsubishi sahibiyseniz güvende ve ayrıcalıklısınız, sizi asla yarı yolda bırakmayacağız.

MITSUBISHI CARE

Mitsubishi Care İletişim Hattını aradığınızda, Müşteri İlişkileri yetkililerimiz 7 gün, 24 saat her türlü sorununuzu ve talebinizi alır, inceler ve en kısa zamanda konu ile ilgili size bilgi verir.

İLETİŞİM FORMU

Sitemizde bulunan İletişim Formunu doldurarak görüşlerinizi bizimle paylaşabilirseniz, tüm taleplerinizle ilgili olarak en kısa sürede sizinle iletişime geçebiliriz.

TEST SÜRÜŞÜ

Yeni bir Mitsubishi araçla heyecan dolu bir deneyime hazır mısınız?
L200 TEST SÜRÜŞÜ ECLIPSE CROSS TEST SÜRÜŞÜ
Yukarıdaki linkleri kullanarak test sürüşü formu doldurmanız halinde bulunduğunuz yere en yakın yetkili satıcımız sizinle süratle kontağa geçerek hem merak ettiğiniz sorulara yanıt verecek, hem de sizin için bir test sürüşü organize edecektir.

m2el.com

Aracınızı değiştirmeye karar mı verdiniz? m2el.com adresine girerek web sitemizi ziyaret etmeniz halinde hem aracınızı meraklıları ile buluşturabilecek, hem de yetkili satıcılarımızın stoğunda bulunan 2.el araçları inceleme fırsatı bulacaksınız.

SERVİSİM

Tüm Temsa Motorlu Araçlar Yetkili Servisleri size hak ettiğiniz mükemmel hizmeti sunmaya hazır. Güncel teknik bilgilere sahip teknik uzmanlarımız ve eğitimli servis çalışanlarımız aracınızın bakım ve onarım işlemlerini gerektiği gibi yaparak aracınızı uzun yıllar güvenle ve keyifle kullanabilmenizi sağlayacaklardır.

FİLO YÖNETİMİ

Araç filosu oluşturmak, genişletmek ve ya yenilemek isteyen tüm Müşterilerimizin gerek satış, gerekse satış sonrası tüm süreçlerinde yanındayız.
Performans, konfor ve yüksek güvenlik özelliklerine sahip araçlarımızı kullanırken; geniş yetkili servis ağımız, rekabetçi yedek parça fiyatlarımız, bakım anlaşmalarımız ve sürücü eğitimlerimizle yol arkadaşınız olmaya hazırız.

MEMNUNİYETİNİZ EN BÜYÜK ÖDÜLÜMÜZ

Markamızı tercih eden tüm müşterilerimiz bizim için çok özel ve çok değerli. Yaşamış olduğunuz satış ve satış sonrası deneyiminizden memnuniyetiniz bu nedenle bizim için çok önemli. Memnuniyetinizi ölçebilmek için sizi aradığımızda bize birkaç dakika ayırarak hizmetlerimizle ilgili bizi değerlendirmeniz daha iyiye giden yolda bizim için en değerli yol haritası olacaktır.