Mitsubishi Care Dünyasına Hoşgeldiniz

MITSUBISHI CARE İLE DAİMA GÜVENDE VE AYRICALIKLISINIZ.

Acil Servis ve Yol Yardım Hizmetlerimiz

Mitsubishi Care, yolculuklarınızda hiç hesapta olmayan bir sorunla kaşılaştığınızda Türkiye’nin neresinde olursanız olun yardımınıza koşar.

Üstelik Acil Servis ve Yol Yardım hizmetlerimiz aracınızı aldığınız ilk günden itibaren 2 yıl boyunca ücretsiz olarak hizmetinizde.

Herhangi bir sorunla mı karşılaştınız?>
0850 577 25 25 numaralı telefonumuzdan bizi aradığınızda siz neredeyseniz biz de oradayız.

• Konuğumuzsunuz

Aracınızın onarım süresinin 24 saati aşması durumunda yola devam etmek istemiyorsunuz, geçici araç talebiniz de yok. Bu durumda binek araç sahibi iseniz siz ve yanınızdaki yolcular, ticari araç sahibi iseniz siz ve yanınızdaki 1 kişi azami 3 gün boyunca konuğumuzsunuz (konaklama hizmetimizde kişi başı limitimiz günlük KDV dahil 150 TL/gün'dür.)

• Aracınızı Size Getirelim

Aracınızın onarımı 72 saatten uzun sürerse; 80 km. mesafeye kadar aracınızı bulunduğunuz yere ücretsiz teslim ediyoruz ya da sizin veya sizin belirleyeceğiniz bir kişinin aracın bulunduğu yere kadar olan otobüs ile seyahat masrafını karşılıyoruz.

• Bilgi ve İletişim

Bilgi almak istediğiniz bir konu mu var?
    Mitsubishi Care Acil Servis ve Yol Yardım hizmetimiz kapsamında bizi arayabilir; yol, kaza, hava durumu, ulaşım araçları ve konaklama konularında bilgi alabilir, acil durumlarda doktor, ambulans ihtiyacı olması halinde organizasyon hizmeti isteyebilir, resmi kurum, polis, jandarma irtibat telefonları konusunda destek alabilirsiniz. Mitsubishi sahibiyseniz güvende ve ayrıcalıklısınız, sizi asla yarı yolda bırakmayacağız.

• Acil Yol Yardım Hizmeti

Bizi aradığınızda sizi en yakın TMA yetkili servisi ile görüştürüyoruz ve aracınızın sorununun olay yerinde giderilebileceği anlaşıldığında, konusunda uzman teknik ekibimiz en kısa sürede acil yol yardım aracı ile yanınıza geliyor.

• Aracınızın Çekilmesi Gerekirse

Aracınız herhangi bir nedenle yolda kalır ve çekilmesi gerekirse çekicimiz geliyor ve aracınızı en yakın Temsa Motorlu Araçlar Yetkili Servisine götürüyor. Üstelik trafiğe çıkış tarihinden itibaren 2 yıl boyunca sizden hiçbir ücret talep etmiyoruz.

• Aracınızın Kurtarılması Gerekiyorsa

Aracın devrilmesi, yan yatması veya başka bir seviyeye düşmesi durumunda, aracınızı bulunduğu yerden kurtarıyor, sonrasında çekilmesi veya yoluna devam etmesi için uygun bir yere koyuyoruz. (Aracın kurtarılması hizmetimizi 1.000 TL (KDV dahil) limit dahilinde sunmaktayız)

• Ya Kaza Durumunda

Kaza yaptınız ve aracınız olay yerinde onarılamıyor ya da hareket edemiyor. Böyle bir durumda aracınızı en yakın Temsa Motorlu Araçlar yetkili servisinize götürüyoruz. Onarım yetkili servisimizde yapılacaksa çekim ve kurtarma masraflarınız bizden, üstelik aracınız kaç yaşında olursa olsun.

• Yolunuza Devam Etmek İstiyorsanız

Temsa Motorlu Araçlar yetkili servisine çekilen aracınızın arızasının giderilmesi 24 saati aşacaksa Mitsubishi Care sizi istediğiniz yere götürüyor. Dilerseniz gitmeniz gereken yere otobüs veya uçak bileti temin ediyoruz, 500 km. nin altında kalan mesafeler için tek yön otobüs biletiniz, 500 km.’yi aşan mesafeler için tek yön uçak biletiniz bizden. Veya isterseniz azami 48 saat süreliğine size başka bir araç kiralıyoruz (Araç kiralama bedelimizin limiti 150 TL/gün(KDV dahil) olup, tahsis edilecek tüm kiralık araçlarımız binektir).